سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با سَبُکْ عقل دوستی کند، سَبُک عقلی خود را آشکار کرده است . [امام علی علیه السلام]
نازگل
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
باش با من که همه رهگذران می گذرند

مریم :: پنج شنبه 88/11/15 ساعت 2:43 صبح

میدونین 22 بهمن چه روزیه؟ هرکی حدس زد جایزه داره

یادم رفت سلام کنم ولی من بی سلامم عزیزم. عاشقیه و حواس پرتی ببخشید دیگه:

عشق

<چو نی گر نالم از سوز جدایی / نیستان را به آتش می کشانم>

1ماه پیش تولد عزیز دلم بود و دوس داشتم با هم آشتی کنیم ولی نشد چون مملی <عقش> منو باور نداره. من تو ناز و نعمت بزرگ شدم همه میگن لوس بار اومدم و مغرور انگار از دماغ فیل افتادم ولی بخاطر کسی که دوسش دارم اینقدر خودمو کوچیک کردم که همه مسخرم میکنن ولی اونا که میشناسنش تحسینم میکنن چون یکی رو دوس دارم که ارزشش رو داره. محمدم تکه تکه. اینقدر دوسش دارم که حاضر شدم از زندگیش برم بیرون که با اونی که دوس داره خوشبخت بشه اما خدا خواست من از خودکشی جون سالم بدر بردم تا متوجه بشم که کسی تو زندگی محمدم نیست ولی اونو از دست دادم چون باور نمیکنه من دوسش دارم و بخاطر اون اینکارو کردم :

<میدونی قشنگی زندگی چیه؟ بیخبر باشی و یکی دیگه برات پیش خدا دعا کنه>

فکر میکنه ما بهم نمیایم ولی حاضرم بخاطر اون تغییر کنم هر جوری که اون بگه:

<به کم نورترین ستاره قانع باش چرا که پرنورترین ستاره به همه چشمک میزنه>

کلی ازیت شدم کلی تهدید شدم:

<هرآنکس عاشق است از جان نترسد / یقین از بند و از زندان نترسد

دل عاشق بود گرگ گرسنه / که گرگ از هی هی چوپان نترسد>

اولین نفری بودم که اومدم تو زندگیش ولی منو باور نکرد بعد از من کلی اومدن و رفتن و باز خودم موندم اینقدر میمونم اینقدر هم بیان و برن که بدونه غیر خودم کسی نیست و آره دیگه بادا بادا مبارک بادا

وقت مسابقه تموم شد. همه اشتباه جواب دادن. خراب بود دیگه شما گفتین 22 بهمن پیروزی انقلابه ولی جواب مسابقه یه چیز دیگس. حولم نکنید میگم. امممممممممم. امممممممم. صب کنید بگم؟ باشه: تولدمه. تولد تولد تولدم مبارک... زود باشین من کادو میخوام.

اشک تو چشام جمع شده فقط دعا میکنم و دوس دارم اونی که منتظرشم بیاد بهم تبریک بگه و بگه دوسم داره.


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

در پی هویت
Life mean love and love mean life...
باش با من که همه رهگذران می گذرند
تولدت مبارک
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
نازگل
مریم
زیادی کنجکاوم
Link to Us!

نازگل

Hit
مجوع بازدیدها: 23317 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 2 بازدید

Archive


تابستان 1386
بهار 1386
تابستان 1385
پاییز 1387

LOGO LISTS


In yahoo

یــــاهـو

Submit mail